[De zomer van] Samantha Catsburg: 'Een weekend dansen met vrienden in de zon is voor mij een uitlaatklep'

[De zomer van] Samantha Catsburg: 'Een weekend dansen met vrienden in de zon is voor mij een uitlaatklep'
  • Media
  • 10 aug 2022 @ 08:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Interview

Samantha Catsburg werkt als Agency Lead bij mediabureau Stroom. Voor de rubriek ‘De zomer van …’ stelden wij haar enkele ‘zomerse’ vragen.

Al vakantie gevierd?
De ‘vakantie’ die ik tot nu gehad heb was een lang weekend Tomorrowland - een geweldig dance event in België. De voorpret, de voorbereiding en het event zelf zie ik ook echt als een heerlijke vakantie. Een weekend dansen met vrienden in de zon - zeker nadat dat twee jaar niet mogelijk was - is voor mij een uitlaatklep en een manier om weer lekker energie op te laden. Het mooie aan dit festival is dat het klein en gemoedelijk voelt, terwijl het wel heel groot is; 200.000 bezoekers in een weekend.

Hoe is eerste halfjaar zakelijk gezien voor jullie verlopen?
We hebben een goed eerste halfjaar achter de rug. We hebben zowel nieuwe collega’s - Patrick, Sammy, Stefan, Iris en Allesandro - als nieuwe klanten - zoals Woonmall Alexandrium - mogen verwelkomen. Dat geeft veel positieve energie aan ons team. Daarbij zijn we erg blij dat we elkaar weer meer live op kantoor kunnen ontmoeten. Ik geloof in persoonlijk contact voor goede relaties en door elkaar op kantoor bij de lunch te spreken en weer ouderwets te borrelen ontstaat er een fijne vibe binnen het bureau.

Hoe stil is het op de zaak in de zomer?
De bezetting in de maand augustus is zomers. We hebben collega’s met kinderen die logischerwijs dan op vakantie gaan, maar merken datzelfde bij onze klanten. Met de collega’s die wel doorwerken, komen we wel meer naar kantoor om ervoor te zorgen dat het doorloopt. Daarbij is het fijn dat we onderdeel zijn van Candid en dus met meerdere agencies in zowel het pand in Amsterdam als Rotterdam zitten, want dan is het nooit echt stil.

Wat zit er in het vat voor het tweede halfjaar?
De campagnes van nieuwe klanten zoals Dille & Kamille en Woonmall Alexandrium gaan van start. Het is als team fijn om te zien dat hetgeen waar je naar toe werkt, dan ook voor de rest van Nederland - en de specifieke doelgroepen - te zien is. Daarnaast gaan we onze teams in Rotterdam en Amsterdam nog meer verbinden en in gemengde klantenteams samenwerken om zo het beste van beide bureaus naar boven te halen voor onze klanten. We hopen jullie ook mooi nieuws te kunnen brengen over een aantal grote new business-trajecten die op dit moment nog lopen.

Wat is het laatste nieuws?
Ons laatste nieuws is dat we als Stroom en De Media Maatschap verder gaan onder de naam Stroom: Energie voor groei. Deze merknaam en positionering sluiten aan bij waar we als team voor staan en waar we onze klanten mee helpen.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken