Samsung biedt podium aan muziektalenten

Samsung biedt podium aan muziektalenten
  • Media
  • 22 jul 2022 @ 11:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Cheil ontwikkelde voor Samsung een muziekcampagne waarin talent een podium krijgt. In deze campagne voor de Samsung Galaxy Buds2 gaan Delany en Samsung samen op zoek naar talent.

Via TikTok lanceerde zangeres Delany haar nog onvolledige nieuwe single. Ze daagde vervolgens haar fans uit met de duetfunctie een eigen creatieve invulling aan de track te geven. Uit de bijna 200 inzendingen die op het platform werden geüpload koos Delany twee winnaars. Talenten Dirikteur en LIMITLSS zijn de talenten waarmee Delany de studio indook om de track af te maken.

Met de campagne biedt Samsung naar eigen zeggen ‘een kans aan jonge makers om te laten zien dat je groot kan dromen en er veel mogelijk is. Met talent, maar vooral de juiste mindset kan iedereen doorbreken.’   

De campagne is ontwikkeld door Cheil Amsterdam in samenwerking met Delany, Top Notch en 777 Records en geproduceerd door 50MM Amsterdam

Credits

Samsung: Carli Lems, Kelly Hamming, Laura Geuze, Michelle Jochemus

Projectmanagement: Kenneth Henn, Vivian Donders, Juwan Babel

Concept: Daan Haak, Kahraman Cinar, Thijs de Boer

Account: Istvan Schiering, Michelle Ter Laak

Regie videoclip: Tristan Hageman

Regie behind the scenes: Jay Ferdinand

Muziek: Delany, Dirikteur, LIMITLSS., Vanno, Jandro (777 Records)

Productie: 50MM Amsterdam



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken