[beeldimpressie] Global pakt uit met Palmbomenborrel
- Media
- 26 aug 2022 @ 12:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CrossmediaInspiratieMarketing
- 26 aug 2022 @ 12:00
- Peter van Woensel Kooy
De traditionele en legendarische Kerstbomenborrel van Global had door de 'maatregelen' de afgelopen jaren even op zich laten wachten. Dus besloten de initiatiefnemers in 2021 tot een zonovergoten voorschot met de 'Palmbomenborrel', waarvan nu editie twee plaatsvond.
Het thema was al bedacht, de kaarten schier uitverkocht met flinke wachtlijst, de gelukkigen met een invite kregen er ook nog eens een subtropische middag en avond bij: welkom op de Palmbomenborrel van buitenreclame-exploitant Global (voorheen ook bekend als Exterion).
Aanvankelijk wordt veel onder paradijselijke omstandigheden bijgepraat, de eigen medewerkers in een fraai tropisch overhemd. De kerstman die ieder feest opduikt is er nu in een Hawaiiaans zomerpak. DJ's warmen het feestgezelschap nog eens extra op, terwijl een reusachtige barbecue op het terrein van Hangar, aan het verkoelende IJ, in de hens gaat. Even later opent een heerlijk buffet. Speciaalbiertjes, rose, witte wijn en Heineken 0% vliegt grif over de bar. Al snel gaan de handjes de lucht in, valt het duister en gaan de discolampen aan en breekt tot in de late uurtjs een dansfestijn los. Tijdens de Global Kerstbomenborrel, traditioneel in de eerste week na Sinterklaas, krijgt iedere gast een kerstboom mee in de 'goody bag'. Vandaag was dus een unieke zomervariant en ging ging iedereen met een toepasselijke opblaaspalmboom naar huis. 'De Kerstbomenborrel wordt gewoon geprolongeerd', stelt MD Eric Kip van Global de van plezier glimmende vertrekkers gerust. 'Tot ziens!'
(PvWK)
(foto's: PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing