Nationale-Nederlanden lanceert podcast Ondernemerslust
- Media
- 16 aug 2022 @ 10:21
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 aug 2022 @ 10:21
- Sjaak Hoogkamer
Met de nieuwe podcast ‘Ondernemerslust’, gepresenteerd door journalist Harmen van der Veen, wil Nationale-Nederlanden ondernemers de helpende hand bieden om in beweging te komen en vol vertrouwen veranderingen aan te gaan.
Ondernemers krijgen meer en meer met verandering te maken, aldus NN. Corona, de oorlog in Oekraïne en het klimaat spelen een sleutelrol hierin, maar ook de krapte op de arbeidsmarkt, cybercriminaliteit, hybride werken, innovatie en het nieuwe pensioenstelsel zijn volgens de verzekeraar belangrijke factoren. Dat alles leidt ertoe dat ondernemers bijna dagelijks moeten anticiperen op nieuwe ontwikkelingen.
De podcast, met verhalen van ondernemers en tips van experts, is vanaf nu te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts en de website van Nationale-Nederlanden.
De eerste aflevering van Ondernemerslust gaat over de ondernemers van Concrete Matter: Tomas (op foto bovenaan links) en Jacob (rechts). De twee hebben een kledingwinkel voor mannen en verkopen op vintage kleding geïnspireerde items.
In de zesdelige podcast doen ondernemers een boekje open over hoe zij omgaan met de dynamiek binnen hun vak. Organisatiepsychologen en ondernemerscoaches delen hun kijk hierop en geven antwoorden op vragen als: hoe gaan de ondernemers met de verandering om? Wat kunnen luisteraars daarvan leren? En hoe maak je de juiste keuzes?
Ondernemers moeten elke dag inspelen op verandering. Dat is niet altijd eenvoudig en soms vergt het een besluit waarvan je als ondernemer niet zeker weet hoe het zal uitpakken.
Dat kan je onzeker maken, of zelfs afremmen. Met de podcast wil Nationale-Nederlanden ondernemers inspireren en helpen door te laten zien dat de veranderingen die andere ondernemers aangingen ze verder heeft gebracht. De analyses en tips vanuit de experts zullen volgens NN ‘ondernemers steun bieden om verandering beter behapbaar te maken en er zelfs het voordeel van in te zien.’
De volgende vijf afleveringen komen de aankomende weken elke week online.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing