Outdoor van blowUp zuivert
- Media
- 2 aug 2022 @ 11:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 aug 2022 @ 11:59
- Sjaak Hoogkamer
De Giant Posters van blowUP media hebben een nieuwe luchtzuiverende coating die de luchtkwaliteit in grote steden verbetert. The Pure, zoals de duurzame coating wordt genoemd, is binnen de campagne van Eneco gebruikt op de Giant Posters op de Rotterdamse Lijnbaan en het Eindhovense Beursgebouw.
De transparante laag van actief titaniumdioxide die op het PVC-vrije reclamedoek is aangebracht, breekt schadelijke stoffen zoals stikstofoxiden uit uitlaatgassen af.
Marga Jordaans, Sr Marcom & Content specialist bij Eneco: ‘Samen met ons reclamebureau Publicis Groupe en mediapartner Mindshare is gewerkt aan een verdere verduurzaming van onze reclamecampagne. Zo is, naast de duurzamere productie van onze televisiereclame ook gekozen voor de duurzamere doeken van blowUP media. Ook deze stap op weg naar klimaatneutraal in 2035 is een voorbeeld van ‘we doen het nu’.’
Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: ‘Bij blowUP media voelen we ons verantwoordelijk voor de steden waarin we actief zijn. Naast winst proberen we bij te dragen aan een duurzamere economie, door onze business te gebruiken als een force for good. Onze Giant Posters in de Benelux zijn gemaakt van Echo, vrij van PVC en gemaakt van PET-flessen en zee plastic. We leggen verticale tuinen met CO2-reducerende planten aan rond onze digitale schermen. We optimaliseren voortdurend de energieprestaties van onze LED-schermen en we werken in Europa al acht jaar samen met de organisatie Justdiggit, een non-profit die zich inzet om klimaatverandering tegen te gaan door Afrika te vergroenen.’
Binnenkort wordt volgens Vos ‘ook de uitstoot van elke reclamecampagne bij blowUP media gecompenseerd door gecertificeerde klimaatbeschermingsprojecten.’ OOH-specialist Kinetic heeft volgens blowUp een belangrijke adviesrol gespeeld bij de media-inzet van deze duurzame Out of Home-campagne.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing