EMG en Defensie verlengen samenwerking

EMG en Defensie verlengen samenwerking
  • Media
  • 29 sep 2022 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CrossmediaMediastrategie

Het Mediacentrum Defensie (MCD), het mediaproductiebedrijf van het Ministerie van Defensie, heeft facilitair bedrijf EMG geselecteerd als technisch mediapartner voor de komende jaren.

MCD en EMG zijn al ruim 20 jaar onlosmakelijk aan elkaar verbonden bij de contentcreatie van publieke evenementen zoals de Landmacht- Luchtmacht- en Marinedagen, jaarlijkse herdenkingsbijeenkomsten als Veteranendag, en vele webinars ten behoeve van de interne communicatie binnen alle organen van de Nederlandse krijgsmacht. 

De full service dienstverlening van EMG sluit volledig aan bij de wensen van de interne opdrachtgevers binnen Defensie; het dienstenpakket vanuit EMG bevat het leveren van crew en apparatuur op gebied van (live) contentregistratie, live verbindingen en postproductie in de hoogste norm en kwaliteit. 

Binnen EMG is een speciaal productieteam samengesteld dat zich bezighoudt met de inhoudelijke en technische realisatie van de projecten voor het MCD. “Defensie is een opdrachtgever die de beste kwaliteit verwacht maar ook veel flexibiliteit van ons vraagt. Het is voor ons productieteam altijd streven naar de meest geschikte oplossing binnen de gestelde budgetten. MCD is echter een partner die net als wij met hoogwaardige technologieën werkt waardoor we elkaar goed begrijpen en we altijd tot de beste resultaten komen”, aldus Bart Slijkerman, Technisch Producent van EMG.

André te Boekhorst, Senior Productieleider MCD: 'Binnen Defensie is hoogwaardige content van groot belang voor zowel interne als externe communicatie maar ook bijvoorbeeld opleidingen. We zijn verheugd dat we ook de komende jaren weer samenwerken met EMG, onze teams kennen elkaar goed en vullen elkaar perfect aan.
(PvWK)
 

Over EMG
'EMG is een partner voor nationale en grote internationale evenementen, waaronder sport (Tour de France, Europees Kampioenschap voetbal en het NK Schaatsen), live-evenementen (Eurovisie Songfestival, PinkPop, MTV Europe Musics Awards), entertainment (The Masked Singer, I Can See Your Voice, Beste Zangers), reis-& expeditieprogramma’s (Wie Is De Mol, Expeditie Robinson), dagelijkse programma’s en talkshows. Naast Nederland is EMG actief in Frankrijk, België, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Italië, Luxemburg, de VS & Australië. Dit stelt ons in staat om krachten te bundelen met onze zusterbedrijven, kennis en ervaring uit te wisselen en flexibel en effectief te opereren op nationaal en internationaal niveau. Meer informatie: nl.emglive.com.'

(bron: EMG)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken