Lotte Valkenburg -junior designer Knipmode- is beLOFte 2022
- Media
- 24 nov 2022 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieJournalistiekMarketing
- 24 nov 2022 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Dè Award voor aanstormend magazine mediatalent, de beLOFte van het Jaar 2022, is uitgereikt tijdens een feestelijke bijeenkomst bij de De Balie in Amsterdam
De presentatie van de avond was in handen van schrijver, columnist en communicatieadviseur Onno Aerden, die de genomineerden, jury en publiek door een spannende avond heen loodste. Voor de winnaar is behalve de LOF Award, een certificaat en een geldbedrag beschikbaar van €2.500. De runner-up van 2022 ontving eveneens een certificaat en een geldbedrag van €1.000.
De genomineerden die op 23 november opgingen voor de beLOFte 2022 zijn:
Eva Breda, editie redacteur Libelle en columnist
Laurien Onderwater, redacteur KIJK
Lotte Valkenburg, junior designer Knipmode
Dyon Kaleuwee, Ersem Ercil en Thomas van Driel, founders en curatoren JuniOrMaG
Linda Zhengovà, fotoredacteur, schrijver en curator GUP magazine
Uiteindelijk ging Valkenburg (foto boven, midden) er met de hoofdprijs vandoor. De BeLOFte is een initiatief van het Lucas Ooms Fonds, dat zich niet alleen hard maakt om aanstormend magazine mediatalent een podium te geven, maar zich ook inzet voor de totstandkoming van een actief netwerk van magazine mediatalent tot 30 jaar.
(PvWK, foto met dank aan BeLOFte-mediapartner Fonk)
De genomineerden in 2022
JURY BeLOFte 2022
Juryvoorzitter
Derk Haank, juryvoorzitter (voorzitter Lucas-Ooms Fonds en diverse bestuursfuncties)
(Magazine)media makers:
Jildou van der Bijl (LINDA.; Mercur d’Or)
Léon Bouwman (New Skool Media)
Franska Stuy (Franska.nl; Mercur d’Or)
Nicolette Hulsebos (Fonk Media, bestuur LOF)
Media- en talentspecialisten:
Ruud de Langen (dentsu Benelux)
Nathalie Peters (MorgenFrisk)
Aart Lensink (LVB)
Eerdere winnaars BeLOFte
2021 Isabelle Udo (founder VideOrbit Studio)
2020 Arjun Chadha (founder Get Familiar Magazine – Zuurstof Media)
2019 Bret Hartman (Libelle)
2018 Onno den Hollander (Redacteur Quote – Hearst Netherlands, nu schrijver bij Eigen Werk)
2017 Emiel Brinkhuis (Winq – MediaMANsion, nu client lead GoSpooky)
2016 Pieter Zwart (Data-journalist VI en op Catenaccio.nl)
2015 Renee Bijlsma (coördinator projectredactie Libelle, nu Dedato designers & architects).
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing