Facebook introduceert nieuwe advertentievorm Canvas

23okt 201712:49
  • Online
  • 8890 x gelezen
  • Link
  • Pim Brans
  • InnovatieSocial Media

weblog Facebook komt met een nieuwe manier om je boodschap optimaal over te brengen. Deze nieuwe advertentievorm genaamd Facebook Canvas biedt de kans een volledige schermervaring te delen op mobiele apparaten. Canvas kan worden opgezet vanuit elke advertentievorm die Facebook en Instagram biedt. Dus zowel als solo afbeelding, carrousel, video en diavoorstelling. Een mooie nieuwe toevoeging dus voor online marketeers. Lees in dit artikel alles dat je wilt weten.

Havas werkt samen met Ortec aan 'betekenisvolle connecties'

23okt 201711:36
  • Online
  • 8672 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Customer JourneyPartnershipAlgoritme

nieuws Door samen te werken met Ortec haalt Havas Media hoogwaardige wiskundige optimalisatie en analytics kennis in huis om voortvarend aan de slag te gaan met de customer journey, conversie attributie en cross-channel optimalisatie.

New Skool Media geeft Paul Emons leiding ONE Business

23okt 201710:23
  • Media
  • 10779 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CrossmediaMediaPersonaliaUitgevers

nieuws Paul Emons start op 20 november als managing director van ONE Business, onderdeel van New Skool Media. Hij zal tevens toetreden tot de directie van New Skool Media. De multimediale uitgever ONE Business is met A-merken als Elsevier Weekblad, Juist en Beleggers Belangen de marktleider in zijn segment.

David Hegarty leidt Amerikaanse tak van Building Blocks

23okt 201700:02
  • Bureaus
  • 12957 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingStrategieZakelijkPersonalia

nieuws Building Blocks heeft David Hegarty benoemd als managing director in de Verenigde Staten. Hij gaat een belangrijke rol spelen bij het opbouwen van klantrelaties en het verhogen van sales. Daarnaast ligt zijn focus op het creëren van thought leadership inzake de digitale strategie en transformatie van Building Blocks en haar klanten.

Consument wantrouwt bedrijven online

20okt 201713:26
  • Online
  • 13938 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Privacy

nieuws Consumenten hebben steeds minder vertrouwen in wat merken online doen. Veel bedrijven worstelen daarmee. Bijna de helft van de Nederlanders (46%) is terughoudend – op het achterdochtige af – als het gaat om het monitoren van hun online activiteiten. Zelfs als het hun leven gemakkelijker maakt, hebben ze het liever niet. Ze verkiezen privacy boven gemak. Dat is slecht nieuws voor bedrijven en merken.

Reclame-industrie voert lobby over nut van reclame

20okt 201710:20
  • Bureaus
  • 34856 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PolitiekReclameEffectPromotie

nieuws Reclame is een onmisbaar element van de samenleving en een factor van belang voor de nationale economie. Deze boodschap brengt de Nederlandse reclame-industrie gezamenlijk naar buiten in de campagne 'Het nut van reclame'.

Those Who Can gaat strijd aan met Hunky Dory

20okt 201710:08
  • Bureaus
  • 36228 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersCommunityCreatie

nieuws Those Who Can is een nieuw virtueel collectief van achttien freelance creatieven die tot de top van de communicatiewereld behoren en samen alle disciplines zeggen te vertegenwoordigen. De deelnemers aan dit 'alternatief voor Hunky Dory' willen elkaar versterken en uitdagen om het beste voor bureaus en opdrachtgevers naar boven te halen. De initiatiefnemers van 'TWC' zijn art director Joris van Elk en copywriter André Dammers.

Lightspeed POS haalt 166 miljoen dollar op

20okt 201709:45
  • Online
  • 8158 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Klanten

nieuws Lightspeed maakt bekend dat het 166 miljoen Amerikaanse dollar heeft opgehaald. De ronde werd geleid door Caisse de dépôt et placement du Québec, dat zelf 136 miljoen Amerikaanse dollar investeerde. Investissement Québec (IQ), iNovia Capital en Silicon Valley Bank rondden de transactie af. Het zal de kapitaalinjectie naar eigen zeggen aanwenden voor verdere innovaties ten behoeve van zijn klantenkring.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing