Eventbrite Organizer-app wint designprijs Google

19sep 201711:30
  • Design
  • 9371 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Digital design

nieuws De Eventbrite Organizer-app is bij Google in de prijzen gevallen voor zijn vormgeving in de categorie 'Interaction Design'. ‘De duidelijke structuur, navigatie en de gebruikerswaarde gaven de doorslag’. Volgens Google ‘stroomlijnt de app het hele proces van het aanmaken van een event tot het correct afhandelen ervan. De app biedt alles wat een drukke eventmanager vandaag de dag nodig heeft’.

Sneller innoveren door slimmer samenwerken

19sep 201709:25
  • Online
  • 5718 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Startup

nieuws Na de muziekindustrie, het toerisme en de banken slaat de digitalisering eindelijk toe in de verzekeringssector. Jonge innovatieve ondernemingen - ‘insurtechs’ - komen met frisse ideeën, intuïtieve concepten en zitten kort en snel op de markt. Een paar jaar geleden waren deze insurtechs op één hand te tellen, nu zijn het er volgens onze DIA-database wereldwijd ruim 1.500 en is er in 2016 volgens CB Insights ruim 1,7 miljard USD in insurtechs geïnvesteerd. Voor veel verzekeraars is dit voldoende aanleiding om zenuwachtig te worden en om meer gevoel en grip te willen krijgen op wat er zich precies in de insurtech-wereld afspeelt en welke ontwikkelingen en partijen je meer of minder serieus moet nemen.

Winnaars Retailer of the Year categorieprijzen bekend

18sep 201710:22
  • Food-en-retail
  • 6546 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenAwards

nieuws De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland 2017-2018’ en ‘ABN Amro Webshop Awards 2017-2018’ zijn bekend. Ruim 260.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen op www.bestewinkelketen.nl en www.webshop-awards.nl. In 30 categorieën zijn 50 prijzen uitgereikt. Hier de complete uitslag.

Digital talent Myrna Pruijn: 'Mijn leercurve is bizar, dat geeft een kick'

18sep 201709:00
  • Algemeen
  • 10092 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Digitaal

nieuws Ook bij de tweede detachering bij Interpolis – ze werkte eerder bij Jumbo – is digital talent Myrna Pruijn er nog meer van overtuigd dat ze verder wil in (online) marketing. Ze viel met haar neus in de boter met haar detacheringsperiode via het Digital Talent Development Programma van Schaal+ bij Interpolis. Toen draaide net de campagne AutoModus die viral ging.

National Geographic vol lof over foodland Nederland

15sep 201715:53
  • Food-en-retail
  • 31733 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • StorytellingFoodInnovatie

nieuws Tijdschrift National Geographic brengt een prachtige hulde aan landbouwland Nederland, dat volgens de redactie wereldwijd vooroploopt met duurzaam boeren. Dit levert deze gigantische productie op over hoe ons kleine land de wereld voedt. 'The Dutch have become world leaders in agricultural innovation, pioneering new paths to fight hunger.' Hoewel trots zijn op Nederland voor bepaalde mensen een hardnekkig taboe lijkt, geeft deze reportage weer een extra argument om dat soms juist wel te zijn. Kijk even mee.

Hoe ga je viral op Instagram?

15sep 201712:00
  • Design
  • 21108 x gelezen
  • Link
  • Hans van der Vliet
  • GraphicSocial media

weblog Waarom krijgen sommige foto’s op Instagram zoveel likes, terwijl andere foto’s teleurstellen? Het is niet zo simpel dat goede beelden slagen en slechte beelden mislukken. Een paar tips voor publiceren op Instagram.

National Geographic en Universiteit van Nederland lanceren YouTube-serie

15sep 201710:36
  • Content
  • 20137 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentVideo

nieuws National Geographic en Universiteit van Nederland gaan samenwerken en lanceren een nieuwe webserie op YouTube: 'Het LAB'. Iedere week verschijnt er op vrijdag een nieuwe video waarin wetenschappers antwoord geven op alledaagse vragen. Hoe maak je de perfecte cappuccino? Of: kun je ook hallucineren zonder drugs? De samenwerking draagt bij aan de gemeenschappelijke missie van beide partijen om wetenschap toegankelijk te maken voor een breed publiek. Het LAB gaat vandaag (15 september) om 16:00 uur van start.

Amsterdam lanceert Europa's eerste Artificial Intelligence opleiding

15sep 201708:20
  • Online
  • 6830 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Innovatie

nieuws Voor elk bedrijf zijn vanaf vandaag de kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence, AI) tools beschikbaar die door de grote tech bedrijven worden ingezet. Growth Tribe lanceert een AI voor Marketing & Growth opleiding waarin iedereen zonder technische achtergrond leert hoe AI en Machine Learning (ML) in de praktijk toegepast worden door bedrijven zoals Netflix and Amazon. Launching partners voor deze eerste in zijn soort opleiding zijn Microsoft, data science tool Dataiku en StartupAmsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing