Digitaal bureau DPDK breidt uit naar New York

2okt 201711:08
  • Bureaus
  • 11828 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingStrategieDigitaalZakelijk

nieuws DPDK, het digitale bureau dat bekendstaat om werk voor onder andere 7UP, Pernod Ricard en Peugeot, opent vandaag officieel de deuren in New York. Na een aantal jaren van uitzonderlijke groei wil het bureau met deze stap zijn internationale klantportfolio verder uitbreien. Paul Jitta (CFO, foto) leidt de vestiging in de Verenigde Staten, terwijl het bureau tegelijk ook verder opschaalt in Rotterdam.

TMG stopt definitief met Dichtbij.nl

2okt 201710:48
  • Media
  • 8942 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladuitgeversWebsiteJournalistiekNieuwsmedia

nieuws Het lokale nieuwsplatform Dichtbij.nl van Telegraaf Media Groep (TMG) is na een lange doodsstrijd nu echt definitief opgeheven. TMG bouwde de 'hyperlocal' gefaseerd af sinds 2015, maar heeft nu ook echt de site offline gehaald.

Move verbreedt bureaukoers als The Oval Office

1okt 201721:14
  • Bureaus
  • 12039 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieZakelijkActivatieCreatieMerken

nieuws Move, het bureau dat al een kwart eeuw in de Nederlandse markt opereert met events en merkactivaties, gaat verder onder de nieuwe naam The Oval Office. Samen met de naamsverandering breidt het bureau ook zijn aanbod uit tot totale communicatiecampagnes, waarbij live en communicatie worden gecombineerd onder het motto ‘We make people experience brands’.

T-Mobile lanceert platform voor MKB

29sep 201715:32
  • B2b
  • 15191 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ContentDigitaal

nieuws T-Mobile presenteert ‘Founders’, een nieuw platform boordevol inspirerende en praktische verhalen voor en door ondernemers. Dit platform richt zich hoofdzakelijk op ondernemers die aan de basis staan van of leiding geven aan de 1,6 miljoen kleine en middelgrote ondernemingen. Daarnaast wil T-Mobile naar eigen zeggen met een redactionele mix van mobiele technologie, werk en lifestyle ook ondernemende geesten in het bedrijfsleven inspireren.

Blokker benoemt Bas Verheijen tot directeur Marketing & Formule

29sep 201713:38
  • Food-en-retail
  • 16369 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • PersonaliaStrategie

nieuws Blokker heeft vandaag de ervaren retail-marketeer en strateeg Bas Verheijen benoemd tot directeur Marketing & Formule. Verheijen is een van de mede-oprichters van de online supermarkt Picnic. Daarnaast heeft hij eerder vernieuwing in gang gezet bij C1000, Albert Heijn, Ahold en Procter & Gamble. Hij rapporteert aan de algemeen directeur Blokker, Casper Meijer die tevens CEO is van Blokker Holding.

[onderzoek] 'Nederlandse retail niet klaar voor mobiele revolutie'

29sep 201709:14
  • Food-en-retail
  • 14130 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • OnderzoekMarketing

nieuws Websites van Nederlandse retailers zijn in veel gevallen niet goed ingericht voor mobiel shoppen, blijkt uit onderzoek van adviesbureau OneRetail onder 37 retailers. Het afronden van een aankoop bij deze bedrijven werd aan een grondige inspectie onderworpen. Slechts een handvol bedrijven heeft deze belangrijke stap goed onder de knie. Een forse misser voor de winkeliers, stelt OneRetail: ruim 30% van de kopers haakt alsnog af als de mobiele website niet goed werkt. De grootste online winkels van Nederland, Wehkamp, Bol.com en Coolblue, presteren op dit gebied het beste. Download hier gratis het rapport.

Hugh Hefner (1926-2017), merkbouwer in tijdschriftland

28sep 201716:31
  • Media
  • 23828 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ContentMerkenMakersTijdschriften

nieuws Hugh Hefner, de oprichter van het naaktblad Playboy, is op 91-jarige leeftijd overleden, zo maakte zijn bedrijf Playboy Enterprises afgelopen nacht bekend. Hefner bouwde in de tweede helft van de vorige eeuw een crossmediaal media-imperium op rond zijn blootblad. Ook streed bij tegen content-dieven en voor de vrijheid van meningsuiting, al speelde bij dat laatste natuurlijk vooral een commercieel belang.

Bloemrijke banners als wapen tegen ad blockers

28sep 201716:09
  • Online
  • 10138 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws Bloemenbureau Holland, uitgever van online magazine The Green Gallery, lanceert in samenwerking met UM Studios en Influencer Marketing Agency (IMA) de 'ad blocker': The Green Gallery Green Screen. Vier internationale artiesten - waaronder Henk Schiffmacher – lieten zich inspireren door de schoonheid van bloemen. ‘Top of mind zijn met bloemen en planten binnen nieuwe, relevante en kritische doelgroepen die we normaal gesproken niet makkelijk kunnen bereiken’, zo stelt brandmanager van Bloemenbureau Holland Esther de Waard.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing