[Interview] Steam: 'Why is belangrijker dan wervingsvraag'

1sep 201712:06
  • Bureaus
  • 33801 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • StorytellingStrategieInterviewCampagnesHR

nieuws Arbeidscommunicatie is een vak apart. Specialist Steam weet daar alles van. Bij de allerlaatste editie van de Magneten (voordat ze opgingen in de Esprix) won dit bureau liefst vier van de zes prijzen: twee keer politie, twee keer Defensie. Dit voorjaar viel Steam ook bij de Esprix in de prijzen. 'Ons vak wordt steeds meer corporate.'

Inzending open voor uitgebreide Epica Awards 2017

1sep 201711:20
  • Bureaus
  • 25793 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • CreatieCampagnesAwardReclame

nieuws De Epica Awards 2017 zijn uitgebreid: er zijn twee nieuwe categorieën (waaronder videoclips) en een bredere jury. Bureaus en adverteerders kunnen vanaf nu insturen voor deze door vakjournalisten toegekende reclameprijs.

Online bestedingen stijgen naar 10,66 miljard

1sep 201710:20
  • Online
  • 18447 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • E-commerce

nieuws In het eerste half jaar van 2017 hebben Nederlandse consumenten met € 10,66 miljard aan online bestedingen 13% meer uitgegeven aan het online aankopen van producten en diensten ten opzichte van dezelfde periode in het voorgaande jaar.

Business Insider start vacaturesite

1sep 201710:09
  • Media
  • 26581 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineHRWebsiteNieuwsmedia

nieuws Zakenplatform Business Insider start een vacaturesite. Bedrijven en kandidaten kunnen elkaar voortaan vinden via Vacatures.businessinsider.nl. Bedrijven kunnen vacatures plaatsen en kandidaten kunnen hun profiel achterlaten.

Ster komt met realtime pre-rolls voor CTV-app NPO Start

31aug 201700:02
  • Media
  • 13754 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaOnline advertisingTelevisieReclame

nieuws De NPO houdt woord als het gaat om fors meer investeren in online en on demand. Ster is gestart met de verkoop van realtime pre-rolls in de CTV-omgeving (connected tv) van NPO Start. Om dit mogelijk te maken heeft de reclamedienst van de NPO zijn samenwerking met video-adserving-platform SpotX verder uitgebreid.

Nieuwe topman Bol.com, Vermeulen: Koers blijft voorlopig onveranderd

30aug 201713:51
  • Food-en-retail
  • 11653 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Web

nieuws Huub Vermeulen neemt binnenkort bij bol.com het stokje over van Daniel Ropers als algemeen directeur. Tijdens Shopping Today op 21 september praat hij met dagvoorzitter Ben van der Burg over de toekomst van het bedrijf uit Utrecht. Marit Smits van Twinkle stelde hem ter voorbereiding vijf vragen.

Marketing automation betekent juist meer persoonlijk contact

30aug 201709:15
  • Online
  • 9144 x gelezen
  • Link
  • Jacco Bouw
  • LeadsSalesMarketingautomation

weblog B2B-sales is gebaseerd op persoonlijk contact. En dankzij marketing automation voert de salesafdeling meer persoonlijke gesprekken dan ooit. Gaat marketing automation ten koste van persoonlijk contact? Juist niet! Zo’n 80 procent van alle verkopen in de zakelijke sector komt pas tot stand na zo’n vijf tot twaalf contactpogingen - zo blijkt uit cijfers van ProSpex. We kunnen dus veilig stellen dat verkoop het resultaat is van een goede relatie. Maar wie het belang van persoonlijk contact gebruikt als argument om geen marketing automation toe te passen, zit ernaast. Goede marketing automation is namelijk geen vervanging van persoonlijk contact, maar juist een waardevolle aanvulling.

Social Highlight augustus

29aug 201712:55
  • Online
  • 9877 x gelezen
  • Link
  • Social Embassy
  • Social media

weblog Geen komkommertijd voor social media land deze zomer! Vooral Facebook denderde de afgelopen maand door met nieuwe features en updates.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing