Stunten met billboard Doritos
- Online
- 18 sep 2013 @ 16:07
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 18 sep 2013 @ 16:07
- Redactie Online
De Doritos Jacked rijschool is helemaal los. Gino Pietermaai, the Boss, laat je de gekste stunts uithalen. Om vooral jongeren te attenderen op de stuntschool van Gino maakten de jongens van Doritos Jacked met hun speciale mattie vehikel natuurlijk even een stuntje over de grachten. Op twee wielen welteverstaan (zie filmpje). Inschrijven kan nog op de speciaal geopende rijschool in de Kalverstraat.
De campagne met de Doritos Jacked in de hoofdrol loopt al enige tijd op televisie, in print en op social media. De chips zijn een nieuwe variant, dikker en smaakvoller. Vooral jongeren vormen de doelgroep.
Jur Braat van reclamebureau Fitzroy en verantwoordelijk voor de PepsiCo campagne: ‘We hadden met de eerste video met Gino als doelstelling 525.000 videoviews en die hadden we na vier weken al gehaald. En de campagne duurt nog een paar weken. Belangrijk was de uitdaging om de brand promise te laden: Doritos gives you awesome experiences. Deze gaan we nu ook waarmaken, als we echt gaan stunt rijden met de doelgroep.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing