Branchevereniging lanceert campagne op drinkwijzer.info

Branchevereniging lanceert campagne op drinkwijzer.info
  • Online
  • 21 okt 2013 @ 10:58
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Spirits NL - nieuwe naam van de VIP, branchevereniging van importeurs en producenten van gedistilleerde dranken - lanceert vandaag een online campagne op drinkwijzer.info met behulp van de Drinkwijzer Drieling.

Doel van de campagne is volgens de branchevereniging ‘het verbeteren van de kennis over alcoholgebruik door het bewust maken van het feit dat er evenveel alcohol zit in een standaardglas bier als in een standaardglas wijn als in een standaardglas gedistilleerd.’

Omdat dat toch niet altijd duidelijk is, kun je vanaf nu terecht op drinkwijzer.info om te ontdekken hoe het precies zit met de onderlinge alcoholverhoudingen tussen specifieke drankjes. Verder bevat de website veel informatie over alcohol en de effecten van alcohol drinken.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken