Google wijzigt voorwaarden
- Online
- 14 okt 2013 @ 08:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Zoekmachine
- 14 okt 2013 @ 08:00
- Redactie Online
Met ingang van 11 november verandert Google een aantal voorwaarden. Het kan gebeuren dat profielnamen en foto’s gebruikt gaan worden in commerciële uitingen.
‘De enigen die dit kunnen zien, zijn de mensen die u heeft geselecteerd om die content mee te delen’, aldus Google. ‘Deze update van onze Servicevoorwaarden verandert op geen enkele manier met wie u dingen heeft gedeeld in het verleden. Ook uw controle over met wie u in de toekomst dingen wilt delen, blijft ongewijzigd.’
Via de instelling ‘Gedeelde aanbevelingen’ kunt u deze optie ‘uit’ zetten. Deze instelling heeft alleen betrekking op advertenties. U geeft niet aan of uw profielnaam of -foto mag worden gebruikt op andere plekken, zoals Google Play.
Voor meer controle over de advertenties die u te zien krijgt op Google, kunt u ook de tool Advertentie-instellingen van Google gebruiken.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing