Groupon introduceert Smart Deals
- Online
- 31 okt 2013 @ 11:46
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 31 okt 2013 @ 11:46
- Redactie Online
De aanbiedingen van Groupon worden nog meer gepersonaliseerd: Smart Deals. De nieuwsbrieven zullen alleen acties bevatten die aansluiten bij de interesse en woonplaats van de klant. Hoe meer iemand koopt via Groupon, hoe specifieker deze Smart Deals. Wanneer er geen geschikte deal voor de consument tussen zit, wordt een deal uit de database aangeboden die wel past.
Uit een steekproef onder Groupon-abonnees zal door middel van een Smart Deals-algoritme bepaald worden welke klanten welke deal moeten krijgen. Hierbij wordt gekeken naar locatie, geslacht, en de conversie voor verschillende abonnees. Op basis van deze gegevens kunnen op maat gemaakte aanbiedingen worden samengesteld die de kans op het creëren van loyale klanten vergroten.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing