‘Medewerkersonderzoek net zo belangrijk als klantonderzoek’

‘Medewerkersonderzoek net zo belangrijk als klantonderzoek’
  • Online
  • 31 okt 2013 @ 07:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Online onderzoeksbureau MWM2 richt zich naast klantonderzoek ook op medewerkersonderzoek. Door deze combinatie krijgen organisaties nieuwe inzichten en kunnen ze de bedrijfsvoering hier optimaal op afstemmen, zodat medewerkers de beste prestaties kunnen leveren, aldus het persbericht.

Combinatie klant- en medewerkersonderzoek
MWM2 gelooft in de kracht van de mening van alle stakeholders van een organisatie. En waar veel onderzoeksbureaus de focus leggen op de externe belanghebbenden in de vorm van klanten, brengt MWM2 alle stakeholders samen en dus ook de interne omgeving. Saar Weber, verantwoordelijk voor medewerkersonderzoek bij MWM2: ‘Wij geloven in de combinatie tussen klant- en medewerkersonderzoek. Er is een directe correlatie tussen medewerkersbeleving en klanttevredenheidsonderzoek. Zo staan veel medewerkers in direct contact met klanten en kunnen zij ervoor zorgen dat klanten tevreden zijn én klant blijven.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken