‘Medewerkersonderzoek net zo belangrijk als klantonderzoek’
- Online
- 31 okt 2013 @ 07:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Onderzoek
- 31 okt 2013 @ 07:00
- Redactie Online
Online onderzoeksbureau MWM2 richt zich naast klantonderzoek ook op medewerkersonderzoek. Door deze combinatie krijgen organisaties nieuwe inzichten en kunnen ze de bedrijfsvoering hier optimaal op afstemmen, zodat medewerkers de beste prestaties kunnen leveren, aldus het persbericht.
Combinatie klant- en medewerkersonderzoek
MWM2 gelooft in de kracht van de mening van alle stakeholders van een organisatie. En waar veel onderzoeksbureaus de focus leggen op de externe belanghebbenden in de vorm van klanten, brengt MWM2 alle stakeholders samen en dus ook de interne omgeving. Saar Weber, verantwoordelijk voor medewerkersonderzoek bij MWM2: ‘Wij geloven in de combinatie tussen klant- en medewerkersonderzoek. Er is een directe correlatie tussen medewerkersbeleving en klanttevredenheidsonderzoek. Zo staan veel medewerkers in direct contact met klanten en kunnen zij ervoor zorgen dat klanten tevreden zijn én klant blijven.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing