Je houdt al van klassieke muziek

Je houdt al van klassieke muziek
  • Online
  • 10 nov 2013 @ 22:12
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertising

In aanloop naar de Epica in Parijs wederom een mooi en oorstrelend voorbeeld van excellent creatief werk. Dit keer een commercial voor het Braziliaanse Symphony Orchestra dat graag zijn publiek wil verjongen. Het reclamebureau Artplan in Brazilië bedacht dat veel populaire films prachtige klassieke muziek bevatten zoals Jaws, Indiana Jones en ET. Dankzij de campagne steeg het aandeel jongeren dat een bezoek bracht aan het orkest met 40%. Alle concerten waren in die periode uitverkocht.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken