Saskia Noort gaat online

Saskia Noort gaat online
  • Online
  • 14 nov 2013 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesSocial media

Vandaag verschijnt Debet, het nieuwe boek van Saskia Noort. Onderdeel van de marketingcampagne is een app op Facebook. Via de app krijgen lezers een gepersonaliseerde versie van de commercial voor Debet te zien.

Maartje de Jong, marketingmanager Ambo|Anthos uitgevers in het persbericht: ‘Naast een offline campagne, wilden we ook online flink uitpakken. We kwamen op het idee de lezers van Saskia Noort mee te laten spelen in de commercial voor Debet.’
Na het liken van de facebookpagina van Saskia Noort kun je met één druk op de knop meespelen. Onder de deelnemers wordt ook een weekendje in een hotel in Bergen verloot.

Voor de campagne werd samenwerking gezocht met Aart Knuivers en Mike Brands (LiquidPixels). De stemmen van de commercial werden ingesproken door acteur Roeland Fernhout en Saskia Noort zelf.
Debet is het vervolg van De Eetclub.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken