Ronald McDonald Kinderfonds krijgt cadeautje van Goodstep

Ronald McDonald Kinderfonds krijgt cadeautje van Goodstep
  • Online
  • 17 dec 2013 @ 14:11
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Online marketingbureau Goodstep schenkt 10 procent van de totale maandopbrengst in december aan het Ronald McDonald Kinderfonds. Deze actie loopt de hele maand en is van toepassing op elke bron van inkomsten, aldus het persbericht.

Via de website goodstep.nl kom je in contact met het team van Goodstep en kun je informeren naar een pakket. ‘De keuze voor het Ronald McDonald Kinderfonds was snel gemaakt’, licht Sharos Ramcharan van Goodstep toe in het persbericht. ‘Het is een transparante organisatie die echt iets voor kinderen doet en heeft een positief effect op kinderen en hun ouders. Een eenmalige donatie was voor ons een goede en vrijblijvende uitkomst. Daarnaast werken ze veel met vrijwilligers.’ Geïnteresseerden worden via de speciaal aangemaakte landingspage geattendeerd op de decemberactie. Ook via de bekende social media-kanalen als Facebook, Twitter en LinkedIn wordt de actie verspreid.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken