Bol.com wint Service Award van Preferenso.nl

Bol.com wint Service Award van Preferenso.nl
  • Online
  • 24 feb 2014 @ 08:35
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Ook in 2013 lieten weer duizenden consumenten hun oordeel achter over hun ervaring met de service en kwaliteit van dienstverlenend Nederland op Preferenso.nl, een openbare onafhankelijke servicereviewwebsite. Alleen bedrijven met minimaal 100 klantmeningen kunnen een Service Award winnen. Bol.com won dit keer in de categorie webwinkels met een 7,7.

De winnaars in de overige categorieën
Energie: UnitedConsumers Energie (8,5)
Verzekeraars: AllSecur (8,3)
Telecom: Simyo (7,4)

Het Preferenso-team analyseerde 400 reviews van de winnaars om te achterhalen wat deze bedrijven nu zo anders doen waarmee zij hogere rapportcijfers krijgen van hun klanten.

Belangrijkste aspecten en percentage hoe vaak benoemd
De goedkoopste zijn* 25%
Een goede klantenservice 25%
Goede service bieden 22%
Tevreden over kwaliteit 20%
Flexibel zijn 12%

*Dit werd overwegend genoemd in de reviews bij Simyo, UnitedConsumers en AllSecur en in mindere mate bij Bol.com, daar was het de snelle levering die essentieel werd bevonden.

Oneervolle vermeldingen met minimaal 100 reviews zijn er volgens het persbericht voor de Nationale Postcode Loterij, PostNL, Vueling en Onur Air.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken