Early bird-korting voor Webanalytics Congres

Early bird-korting voor Webanalytics Congres
  • Online
  • 11 feb 2014 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Big dataSocial media

Bedrijven beschikken over bergen on- en offline data die inzicht kunnen geven in hun klanten. De kunst is om uit die enorme hoeveelheid data de juiste informatie te halen en zo klanten te leren kennen en beter van dienst te kunnen zijn. De marketeer van nu heeft de uitdaging om waarde te creëren met data driven marketing.

Het 8ste Webanalytics Congres op 2 & 3 april biedt informatie voor zowel de strategische professional als de slimme nieuwkomer in de analytics-wereld. Een tweedaags congres met topsprekers uit binnen- en buitenland die u meenemen in het ruime aanbod aan topics die nu spelen, zoals: big data, social media-analytics, multichannel en mobile.

Op het programma staan sprekers als internationale key note Craig Sullivan, Kevin Anderson (teammanager webanalyse bij ING Nederland), Jorik Heins (online persuasion expert bij Consumpsy), Sonja Kamst (webanalytics expert bij Sanoma), Nils Withaar (research consultant bij TNS Nipo).

Meld u vandaag nog aan en profiteer van het early bird-tarief en bespaar € 100,- op uw aanmelding.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken