Hub Footwear introduceert #mymagichour Facebook-app

Hub Footwear introduceert #mymagichour Facebook-app
  • Online
  • 14 feb 2014 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsSocial media

Ter ondersteuning van de vorige week gelanceerde This is my magic hour-campagne, introduceert Hub een geïntegreerde Facebook-app. Met de app kunnen consumenten hun eigen bijzondere momenten in de stad tijdens zonsop- en zonsondergang op de foto zetten en delen via social media met #mymagichour.

‘In de campagne This is my magic hour staat het korte tijdsbestek tussen licht en donker centraal. Tijdens de zonsopkomst en de zonsondergang komt de stad op een bijzondere manier tot leven en ontstaan er prachtige surrealistische kleurenschakeringen’, meldt Hub in het persbericht.

Met de sociale activatie #mymagichour daagt Hub consumenten uit om hun eigen beleving van magic hour vast te leggen en te delen via Instagram, Facebook en de website mymagichour.com. Deelnemers maken kans op een van de 155 prijzen, zoals een GoPro-camera en Hub-schoenen.

De app is vanaf nu live via de Hub Facebook-pagina en mymagichour.com.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken