Nieuw internetplatform voor startende kunstenaars
- Online
- 11 feb 2014 @ 00:01
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 11 feb 2014 @ 00:01
- Redactie Online
Jonge kunstenaars zijn vaak wel thuis in sociale media, maar hebben geen tijd en/of zin om zich te verdiepen in internetmarketing. Er bestaan online galeries om werken te exposeren, maar hoe krijgt de kunstenaar een daadwerkelijke verkoop via internet gerealiseerd? Sandra van der Heijden bedacht Koopkunst.com.
Koopkunst.com is een internetplatform voor jonge kunstenaars. Met jong wordt de leeftijd, maar ook de starterspositie van de kunstenaar bedoeld. Koopkunst.com biedt schilderijen, keramiek, fotografie en houtbewerking, die de bezoeker van de website direct kan aanschaffen. Alle exemplaren zijn uniek en origineel.
Koopkunst.com rekent geen abonnementsgelden of instap-fee. Het verdienmodel treedt pas in werking wanneer een kunstwerk verkocht wordt, door een commissie in te houden op de verkoopprijs. De kunstenaar levert zelf foto’s aan inclusief uitleg over het werk en koopkunst.com neemt vervolgens alle werkzaamheden op gebied van plaatsing en online marketing over.
Eén regel
Koopkunst.com heeft 1 regel waar de kunstenaars zich aan dienen te houden. De kunstwerken mogen niet duurder zijn dan € 1.000,-.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Sandra van der Heijden
- e-commerce
- kunst
- internetmarketing
- social media
- Koopkunst.com
- online marketing
- platform
- website
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing