'Amerikaan spendeert 11 uur aan digitale media'

'Amerikaan spendeert 11 uur aan digitale media'
  • Online
  • 14 mrt 2014 @ 10:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

58 procent van de Amerikaanse volwassenen bezit inmiddels een smartphone* en uit onderzoek van Nielsen** blijkt dat de gemiddelde Amerikaanse volwassene 11 uur per dag bezig is met elektronische media, waaronder het kijken van tv en het luisteren naar radio. Deze twee activiteiten nemen de meeste tijd in.

Het onderstaande grafiekje van Statista op Mashable.com geeft het digitale medialeven van de gemiddelde Amerikaan duidelijk weer:


*Volgens onderzoek van pewinternet.org.

**Volgens onderzoek van Nielsen.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken