Lancering social campagne Mijn Wijnreis

Lancering social campagne Mijn Wijnreis
  • Online
  • 13 mrt 2014 @ 11:08
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Bureau Anyone? ontwikkelde in opdracht van South African Tourism (SAT) een social campagne gericht op 40-plussers. De campagne ‘Mijn Wijnreis’ is vanochtend gelanceerd. Op mijnzuidafrika.nl/wijnreis kunnen wijnliefhebbers hun eigen wijnlabel maken.

Volgens Anyone is het ‘een social campagne die draait om beleving en (gepersonaliseerde) content en niet om een grote platte winactie met een koppeling naar offline’. De doelstelling van SAT is om de doelgroep van 40-plussers online te activeren en kennis te laten maken met Zuid-Afrika.

Op mijnzuidafrika.nl/wijnreis kunnen wijnliefhebbers hun eigen wijnlabel maken en direct hun zojuist ontworpen wijntje via een gepersonaliseerde video ‘ophalen’ in Zuid-Afrika bij een van de geselecteerde wijnboeren. Het wijnlabel kan thuis bezorgd worden en in de gepersonaliseerde video reis je zelf mee naar de Zuid-Afrikaanse wijnvelden en krijg je direct te zien waar en hoe jouw wijn wordt gemaakt, kom je verschillende elementen uit je Facebook-profiel tegen en zie je het eerste flesje met het door jou ontworpen wijnlabel.

Credits
Bureau: Anyone?
Creatie: Vincent Versluis en Florian Hollander
Strategie: David Barens
Account: Ilona Bobeldijk en Mehrnoesh Forouzandeh
Videoproductie: Bas John en NoRabbitInTheHat
Digitale productie: Widgets
Klant: Mies Hofman (South African Tourism)


)

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken