South by Southwest 2014: een blik in de online toekomst

South by Southwest 2014: een blik in de online toekomst
  • Online
  • 4 mrt 2014 @ 11:11
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Interactie

Anne Marie Hazenberg en Anita Lussenburg van NewMediaBrains verslaan exclusief voor MarketingTribune op geheel eigen wijze het 5 daagse SXSW congres in Austin Texas. SXSW staat voor South by Soutwest en is uitgegroeid van een muziekfestival in de jaren tachtig tot een creatieve smeltkroes met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online, interactive en social media.

Van 6 t/m 12 maart doen Anne Marie en Anita dagelijks (online) verslag vanuit Austin (Texas) van alles waar elke marketeer morgen mee aan de slag kunt en waar hij en zij in de toekomst rekening mee moet houden.

Op SXSW treffen we visionairs, slimme app-ontwikkelaars en deskundigen op online gebied uit binnen- en buitenland. De dames zoeken hen op en stellen kritische vragen die ze via de social media, online video en onze blog met ons delen. En zij doen dat op z’n Rotterdams, lekker praktisch recht voor z’n raap. Ze zijn ook live te volgen op @AMH010, @AnitaLussenburg en @NewMediaBrains en via #SXSW010



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken