Experts delen kennis op VraagDeExpert.nl
- Online
- 11 apr 2014 @ 10:46
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - ContentKlantenserviceWebsite
- 11 apr 2014 @ 10:46
- Redactie Online
VraagDeExpert.nl is vandaag gelanceerd met het doel mensen één-op-één laagdrempelige toegang tot onafhankelijke, geverifieerde experts uit verschillende disciplines te geven voor antwoorden op vrijwel elke vraag of elk probleem. Of het nu om een medische verklaring gaat, hulp bij een juridische kwestie of een reparatie aan een computer, VraagDeExpert.nl geeft toegang tot on-demand expertise.
De site is een initiatief van ondernemer Anthony Carter opgericht, die een platform voor mensen in Nederland en Vlaanderen heeft gecreëerd om rechtstreeks met geverifieerde experts uit tientallen categorieën te communiceren, variërend van huisdiergedrag en fiscaal recht tot waardebepaling van antiek en computerreparatie, altijd, overal en betaalbaar.
Dubieuze informatie
‘Er is een gigantische hoeveelheid informatie op het internet en de betrouwbaarheid ervan is soms dubieus. Mensen vinden er niet altijd even snel wat ze nodig hebben. Maar consumenten komen naar VraagDeExpert.nl toe als ze anoniem één-op-één met een expert over een belangrijke kwestie contact willen hebben. Wij willen mensen echt helpen, en niet alleen door hen te voorzien van een andere geloofwaardige optie om antwoorden te krijgen, maar door geld, tijd en zorgen te besparen’, aldus Carter.
Marktpotentie
Online communicatie met professionals is volgens Carter een markt met potentie. De omzet en vier categorieen dienstverlening – veterinair, computerondersteuning, productreparaties en juridisch – is volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek jaarlijks 11 miljard euro. Toch vindt maar één procent van deze dienstverlening online plaats. ‘De afgelopen tien jaar heeft zich een revolutie in de arbeidsmarkt voorgedaan, en werken in de zzp-economie is de nieuwe norm. Het gebruik van platforms en marktplaatsen om je professionele kennis aan te bieden om een inkomen te genereren is een logische stap in deze nieuwe omgeving’, volgens Carter.
Hoe VraagDeExpert.nl werkt
De één-op-één, bijna real-time ervaring op VraagDeExpert.nl biedt consumenten toegang tot antwoorden op hun vragen. Zo werkt het:
• Stel anoniem de vraag aan de gekozen expert (bijvoorbeeld een therapeut of een dierenarts);
• Bepaal zelf de prijs op basis van de gewenste responstijd en mate van detail van het antwoord. De prijzen variëren, maar de meeste vragen kosten gemiddeld rond de 20 euro. Ook zijn maandelijkse abonnementen voor onbeperkte toegang tot experts beschikbaar;
• Ontvang het antwoord en vraag eventueel om meer informatie tijdens een online gesprek met de expert. Consumenten krijgen meestal binnen 2 uur een antwoord op hun vragen.
Selectie en controle
Is de consument in kwestie niet tevreden is met de service of het antwoord, dan kan hij zich beroepen op de 100 procent tevredenheidsgarantie van VraagDeExpert.nl. Experts worden op VraagDeExpert.nl geselecteerd, gecontroleerd en voortdurend geëvalueerd door de vele kwaliteitscontroles zoals verificatie van accreditaties, screening, toelatingsexamens en beoordelingen door collega experts en klanten.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing