Nieuw online platform voor verkoop ongebruikte coupons

Nieuw online platform voor verkoop ongebruikte coupons
  • Online
  • 22 apr 2014 @ 11:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceCommunityWebsite

‘’Wat jij wilt, dat hebben wij. Wat jij niet meer wilt, dat kan je bij ons kwijt’’, aldus Desmond Boateng(21), een van de oprichters van het nieuwe online platform CouponTrade, voor ongebruikte coupons, e-tickets en veilingen. Volgens Boateng is niets zo vervelend als een ongebruikte coupon.

Veel mensen vinden het leuk om te bieden op veilingen, maar vaak zijn het volgens Boateng impulsaankopen waar uiteindelijk geen gebruik van wordt gemaakt. Nu kunnen deze gekochte aanbiedingen verhandeld worden via de online marktplaats.

Stappenplan
Om je ticket dan wel coupon te verkopen op Coupontrade kunnen de volgende stappen gevolgd worden:

  •  Inloggen met je facebook profiel. Het inloggen via facebook is verplicht op CouponTrade met als doel,  dat de koper weet wie de verkoper is en CouponTrade weet bij wie de aankoop is gedaan;
  • Het uploaden van het PDF bestand van de e-ticket of coupon;
  • Het bepalen van een verkoopprijs en het invullen van verplichte informatie;
  • Het kiezen van een promotiemethode.

Een kaartje kopen op CouponTrade is volgens Boateng niet moeilijk! ‘Als koper log je in met Facebook daarna reken je af met iDEAL en ontvang je de coupon, het e-ticket of de veiling meteen per e-mail. Bij CouponTrade kan je 24/7 je e-Tickets, coupons en veilingen kopen of verkopen. Geen onderhandelingen, telefoontjes of langdradige gesprekken, maar voor je gewenste prijs.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken