Scoupy lanceert vernieuwde app

Scoupy lanceert vernieuwde app
  • Online
  • 15 apr 2014 @ 10:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Apps

Adverteerders hebben nu nog meer mogelijkheden om zich te profileren. Location based, mobile couponing platform Scoupy lanceert vandaag een stevige update van de Scoupy-App voor iOS & Android. Het gezicht en de gebruikerservaring verandert sterk, mede door de toevoeging van bedrijvenpagina’s. Waar tot nu toe de kortingsacties een centrale rol spelen, biedt deze toevoeging de adverteerders meer ruimte om zich te profileren en kan de consument zich beter informeren over het bedrijf achter de acties.

Nieuw: bedrijvenpagina’s
De nieuw toegevoegde bedrijvenpagina’s bieden de gebruiker veel meer relevante informatie over het deelnemende bedrijf. Naast kortingsacties, kan de deelnemende adverteerder zijn klanten nu ook voorzien van uitgebreide informatie in de vorm van foto’s, video’s en informatieve teksten over het bedrijf en haar acties. Ook reviews van andere gebruikers, een overzicht van alle locaties waar de acties te gebruiken zijn en de openingstijden zijn opgenomen in de bedrijvenpagina.

Emotie & beleving
“Achter elke actie op het Scoupy-platform zit een bedrijf, dat de eigen merkwaarden en beleving wil communiceren aan haar consumenten. Met de bedrijvenpagina wordt dat een stuk makkelijker.” Aldus Scoupy-oprichter en directeur Valentijn Bras. “In de toekomst zullen we deze mogelijkheden steeds verder uitbreiden, waardoor we voor de gebruiker een verzamelplaats gaan worden van alles wat met relevantie, voordeel en loyaliteit te maken heeft”, zegt Bras. “Denk daarbij aan het toevoegen van nieuwsupdates over de nieuwe collectie die is binnengekomen maar ook aan spaar- en klantenkaarten en wellicht ook folders. Feitelijk dus alle informatie, die voor de gebruiker van voordeel en relevant kan zijn tijdens de oriëntatie en het winkelen zelf.

Eenvoudig volgen van bedrijven
De recent geïntroduceerde volgknop maakt het voor consumenten bovendien mogelijk om favoriete bedrijven eenvoudig te volgen. Men krijgt dan een notificatie, wanneer het gevolgde bedrijf een nieuwe voordeelactie heeft of wanneer de consument in de buurt komt van de bewuste locatie. Dat de consument hierin geïnteresseerd is, blijkt wel uit de ruim 100.000 volgconnecties die sinds de introductie acht weken geleden tussen bedrijven en consumenten zijn gelegd.

Valentijn Bras hierover: “De consument die een bedrijf gaat volgen, is dus intrinsiek zeer gemotiveerd en geeft, door bedrijven te volgen, actief aan op de hoogte te willen blijven van de bedrijven die hij volgt. Het bieden van extra achtergrondinformatie en de mogelijkheid om een bedrijf te volgen, helpen Scoupy en haar klanten om de consument op een relevante manier te blijven activeren, zonder notificaties storend te laten worden.”

Opmaat naar nog meer relevantie
Achter de schermen wordt er gewerkt aan functionaliteiten, die het mogelijk maken om de aanbieder in de toekomst nog veel gerichter aan haar meest relevante consumenten te koppelen. Dit op basis van aangegeven voorkeuren en historisch kijk- en klikgedrag. “Binnenkort laten wij meer zien over de mogelijkheden die wij lokale ondernemers, grote retailers maar ook fabrikanten kunnen gaan bieden, om nog relevanter onder de aandacht te komen van de consument. De invoering van de bedrijvenpagina is een essentieel onderdeel van de nieuwe strategie.” Aldus Bras.

Meer informatie vind je op www.scoup.nl.

  • Online
  • 15 apr 2014 @ 10:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Apps
Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken