LinkedIn verbetert Company Page met internationale features

LinkedIn verbetert Company Page met internationale features
  • Online
  • 7 mei 2014 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieE-marketing

Vandaag introduceert LinkedIn twee nieuwe mogelijkheden voor bedrijven die internationaal opereren en een sterke lokale presence hebben met Language Preference Targeting en Personalized Page Feed. Deze twee nieuwe oplossingen zijn gecreëerd voor company- en showcase pages en helpen internationaal opererende marketeers om een regionaal relevante dialoog te faciliteren.

Door het inzetten van Language Preference Targeting kunnen merken met internationaal publiek hun company updates afstemmen op de voorkeurstaal die door gebruikers ingesteld is. Bijvoorbeeld: Een in de VS gevestigd bedrijf dat Portugees sprekende professionals in Brazilië wil bereiken kan nu updates delen met followers die hebben aangegeven dat Portugees de taal van hun voorkeur is.

Personalized Page Feed
Wanneer LinkedIn leden een Company Page bezoeken zullen zij alleen de updates te zien krijgen die voor hen bedoeld zijn. Wanneer een bedrijf een update stuurt naar leden in Frankrijk en een andere update naar leden in Brazilië, dan zullen beide groepen alleen de content zien die bedoeld is voor hun regio. Dit geldt ook voor andere targeting filters zoals bedrijfsgrootte, industrie, functie, senioriteit, geografie en nu dus ook taalvoorkeur.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken