Prénatal scoort met Like Mama-campagne

Prénatal scoort met Like Mama-campagne
  • Online
  • 14 mei 2014 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Virale marketing

Met de Facebook-campagne ‘Like Mama’ zette Prénatal moeders in de aanloop naar Moederdag in de schijnwerpers. Middels een Facebook-app verspreidden bijna vierduizend fans hun Like en boodschap voor hun moeder. De persoonlijke berichtjes van familie en geliefden werden direct op de prikborden van de Like Mama’s geplaatst en alle opgegeven moeders kregen een plek op de ‘Like Mama-wall’ in de app.

Naast de vierduizend moeders die zijn opgegeven, is de app meer dan 20 duizend keer bezocht. Door het virale karakter van de actie leidden alle Facebook-berichten van de fans tot meer dan 750 duizend weergegeven verslagen.

Videoboodschap
Op Moederdag verraste Prénatal een aantal Like Mama’s nog eens extra namens hun familie en geliefden met een Moederdag-cadeaupakket, bloemen en een bijzondere videoboodschap.

Geëngageerde content
Evelien Riupassa, Social Media & Content Specialist bij Prénatal vertelt: ‘Bij Prénatal op Facebook sturen we op engagement door content voor (aanstaande) ouders te maken over wat er leeft binnen onze doelgroep. Middels het organiseren van een campagne zoals Like Mama focussen we op de unieke mijlpalen binnen het ouderschap. Deze willen zij vieren en daar helpen we bij. Elke moeder verdient het om in het zonnetje te staan tijdens Moederdag en wat is er mooier dan wanneer haar eigen partner, moeder of vriendin haar zelf vertelt hoe trots ze op haar is? Door dit te faciliteren zijn we op een positieve manier zichtbaar in de wereld van onze doelgroep en dit zet ons merk kracht bij.’
 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken