Sociale netwerken slurpen meeste tijd op
- Online
- 22 mei 2014 @ 10:56
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social mediaOnline gaming
- 22 mei 2014 @ 10:56
- Redactie Online
Amerikanen besteden meer aandacht aan hun sociale netwerken, dan aan het online video kijken. Verder neemt het checken van e-mail dagelijks veel tijd in beslag. Dit blijkt uit onderzoek van GfK en Interactive Advertising Bureau in de Verenigde staten.
Het online onderzoek onder Amerikaanse computergebruikers laat zien dat in 2013 gemiddeld 37 minuten per dag aan sociale netwerken als Facebook en Twitter werd besteed. E-mail checken nam 29 minuten in beslag, online kijken naar televisie films, clips of video was goed voor 23 minuten. Statistica is verantwoordelijk voor de grafieken.
Verdubbeld
Het online kijkgedrag is overigens de afgelopen vier jaar wel verdubbeld. Waarschijnlijk heeft dat te maken met de verdere penetratie van tablets. Wat mensen nog meer doen op internet is blogs lezen, gamen en luisteren naar de radio. De tijd die we online besteden zal de komende jaren alleen maar toenemen. (Bron: businessinsider.com)
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing