Ticketscript lanceert app voor kaartverkoop aan de deur

Ticketscript lanceert app voor kaartverkoop aan de deur
  • Online
  • 2 mei 2014 @ 10:29
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • M-commerceEvenementApps

Ticketscript, Europees marktleider in self-service ticketing software, kondigt Europa’s eerste app aan voor kaartverkoop aan de deur. De app ‘ticket box office’ is beschikbaar via Google Play voor tablets. Als opvolging op de lancering van ticketscript’s ‘ticket box office’ in maart, is de app nu live en beschikbaar in de Google Play store.

De app maakt het voor evenementorganisatoren mogelijk om de kaartverkoop aan de deur te verhogen en zelf te beheren. Frans Jonker, CEO ticketscript: ‘Nadat we de markt van de voorverkoop op zijn kop hebben gezet gaan we nu de kaartverkoop aan de deur revolutionair veranderen. Van doorgaans te dure hardware oplossingen met hoge set-up kosten gaan we naar een toegankelijke en kostenefficiënte software applicatie.’

Geen vaste zitplaatsen
De app is geschikt voor evenementen waar geen vaste zitplaatsen nodig zijn denk hierbij aan, concertzalen, kleinere theaters, festivals, beurzen en tentoonstellingen. De app biedt functionaliteiten zoals betalen via pin- of creditkaart en het ter plekke printen of direct versturen van kaarten naar een smartphone. Sinds de lancering is de ticketscript box office oplossing al door meer dan vijftien klanten ingezet waaronder, Nope is Dope, S’Oranje festival en Zero Gravity.

Zelf beheren
Jonker tot slot: ‘We geloven dat de sleutel tot een succesvol evenement in het beheer van je eigen kaartverkoop ligt. De ticket box office is een eenvoudige en moderne tool om onze klanten te helpen meer te verkopen. We ontvangen positieve reacties van klanten die de oplossing al gebruiken en kunnen niet wachten om de volledige potentie ervan te zien voor de evenementen industrie.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken