Genomineerden Customer Data Award 2014 bekend
- Online
- 24 jun 2014 @ 10:51
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Big data
- 24 jun 2014 @ 10:51
- Redactie Online
Op 18 november wordt voor de 3de keer de Customer Data Award uitgereikt aan de organisatie die op innovatieve wijze het management van data inzet om de dialoog met de klant te optimaliseren of verbeteren.
De DDMA Commissie Klantdata & Dialoog heeft zeven organisaties genomineerd die doorgaan naar de jurydag op 29 oktober, waar ze zullen worden beoordeeld door de vakjury. De genomineerden:
- Robeco
- Nutricia
- MoneYou
- Nationale Nederlanden
- Goede Doelen Loterij
- Ziggo
- ACSI
Criteria voor de winst
Volgens Holger Wandt, voorzitter van de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog, zijn de inzendingen voor de Customer Data Award 2014 wederom van zeer hoog niveau: ‘Organisaties positioneren het management van klantgegevens steeds prominenter in hun doelstellingen. De kernvraag hierbij is hoe bedrijven hun klantdata inzetten om de interactie en de dialoog met hun klanten te optimaliseren. Ook dit jaar kon de commissie Klantdata & Dialoog weer een aantal gerenommeerde organisaties nomineren, waarbij met name datakwaliteit, segmentatie, analyse, integratie en governance in verschillende gradaties een opvallende rol spelen.’
Uitreiking tijdens Data en Dialoog in de praktijk
De Customer Data Award wordt 18 november uitgereikt en is de feestelijke afsluiting van ‘Data & Dialoog in de praktijk’. Op dit congres maken de bezoekers kennis met alle relevante aspecten van het managen van klantgegevens in strategisch en operationele context. Tijdens ‘Data en Dialoog in de praktijk' zullen de genomineerden hun cases presenteren aan de circa 200 bezoekers.
Over de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog
De DDMA Commissie Klantdata & Dialoog stelt zich ten doel de bewustwording van de meerwaarde van goede klantgegevens binnen de dialoogmarketingbranche te vergroten. De commissie wil organisaties bekend maken met de relevante aspecten van gegevensmanagement in strategische en operationele context. Dit doet zij onder andere door de organisatie van seminars, themadagen, debatten, clinics en kennisdeling via onderzoek en publicaties. Kernvraag hierbij is wat organisaties met hun gegevens moeten doen om de dialoog met hun klanten (consumenten en bedrijven) te optimaliseren.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing