Groupon haakt in op WK met een 'quirky deal'

Groupon haakt in op WK met een 'quirky deal'
  • Online
  • 12 jun 2014 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Acties

Via Groupon kunnen fans laten zien dat zij achter Oranje staan. Voor € 0,00 krijgen zij een ‘Ik Steun Oranje’-voucher, waarmee ze aan iedereen kunnen laten zien dat ze fan zijn. Met deze actie haakt Groupon in op het WK dat vanavond van start gaat met als openingswedstrijd Brazilië-Kroatië. Morgen staat het eerste duel van Oranje op het programma, tegen Spanje.

Groupon-bezoekers kunnen kiezen voor de volgende 0-euro deals:

• ‘JA IK STEUN ORANJE - al vanaf het begin, want ik ben een 100% originele Oranjefan’-voucher
• ‘JA IK STEUN ORANJE - pas vanaf de halve finales, want daar hóren we gewoon en dat heb ik nu ook maar mooi zwart op wit staan, dus het is waar-voucher
• ‘NEE IK STEUN ORANJE NIET - want ik ben voor een ander land en daar heb ik zo mijn redenen voor en die hoef ik dankzij dit bewijs niet uit te leggen’-voucher
• ‘NEE IK STEUN ORANJE NIET - want ik ga liever een boek lezen en dit bewijs garandeert dat mensen in Roy Donders-juichpakken me met rust laten’-voucher

Quirky-deals
Groupon organiseert regelmatig ‘quirky deals’ rondom bijzondere momenten in het jaar waarmee gebruikers op een ludieke manier kunnen laten zien hoe ze bijvoorbeeld hun verjaardag zouden willen vieren of wat hun grootste Valentijnswens is. Zo was de ‘Nee, ik wil niet in een kring zitten op mijn verjaardag’-voucher zeer succesvol en waren de ‘stoeipartijen’ met ruim 15.000 vouchers het meest populair op Valentijn.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken