Exponential's publiek laat zien wat je mobiele telefoon over jou zegt
- Online
- 25 jul 2014 @ 12:22
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Designonderzoek
- 25 jul 2014 @ 12:22
- Redactie Online
De kans dat Apple-gebruikers een cruise boeken is vijf keer groter dan andere mobiele telefooneigenaren. Je vindt ze ook 4,2 keer vaker in een sushi restaurant dan andere mobiele telefoon gebruikers. Bij Motorola fans is dance-muziek favoriet, terwijl LG gebruikers de gamers lijken te zijn: ze willen de X-BOX 11,9 keer liever dan andere spelcomputers. Vrouwelijke Sony eigenaren kopen meer eyeliner dan andere merkeigenaren (4,6 maal). De kans dat Samsung fans meer interesse hebben in hardlopen dan in yoga is 70%. De kopers van Nokia toestellen zijn de meest welvarende, met een inkomen van meer dan 80.000 euro.
Exponential Interactive, de wereldwijde leverancier van advertising intelligence en digitale media-oplossingen heeft honderdduizenden internetgebruikers in het Verenigd Koninkrijk geanalyseerd, in een onderzoek naar een van de acht verschillende merken van mobiele telefoons. Het onderzoek is uitgevoerd onder Apple, HTC, Motorola, Sony, Samsung, Blackberry, LG en Nokia gebruikers.
'We zijn erg trots op ons E-x Intelligence-platform. Uit elke campagne ontlenen we inzichten die van grote waarde zijn voor marketeers. Het Ex-platform leert van iedere activiteit om betere prestaties voor de volgende te waarborgen. Dit onderzoek is van grote waarde voor mobiele merken over de hele wereld omdat het precies vertelt waar ze hun klanten kunnen vinden', zegt Michiel van Turnhout, countrymanager Exponential Nederland.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing