NU.nl en Kieskeurig.nl beschikbaar voor programmatic buying

NU.nl en Kieskeurig.nl beschikbaar voor programmatic buying
  • Online
  • 15 jul 2014 @ 12:09
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na Startpagina.nl, Viva.nl en NUsport.nl stelt Sanoma ook NU.nl en Kieskeurig.nl transparant beschikbaar voor programmatic buying via ADAPT. Sanoma is vorig jaar gestart met het aanbieden van specifieke titels via programmatic buying zoals Startpagina.nl en Viva.nl. Daar komen nu ook de bereikstitels NU.nl en Kieskeurig.nl bij.

Deze mogelijkheid stelt klanten volgens ADAPT nog beter in staat getarget en op relevante omgevingen in te kopen .Tot op heden was een selectie van NU.nl gecombineerd beschikbaar, als channel in ADAPT. Vanaf nu is het ook mogelijk om specifieke katernen van NU.nl zoals Economie, Lifestyle en Sport in te kopen. Kieskeurig.nl is op dit moment als site in te kopen. Het transparant beschikbaar stellen van deze titels is volgens Sanoma een belangrijke stap richting een volledig transparant Sanoma netwerk via programmatic buying.

De nieuwe inkoopmogelijkheden op NU.nl en Kieskeurig.nl zijn beschikbaar voor zowel directe klanten als third parties. Martijn Eindhoven, manager Yield & Advertising Sanoma: ‘We zijn continu bezig om het programmatic aanbod verder uit te breiden en hiermee aan de groeiende vraag vanuit de markt te voldoen. We verwachten eind van dit jaar alle titels in het Sanomanetwerk transparant aan te bieden in ADAPT.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken