Repeat kiest voor Brand Reclame

Repeat kiest voor Brand Reclame
  • Online
  • 16 jul 2014 @ 11:17
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaStrategie

Het Gronings grafische reclamebureau Brand Reclame van Bennie Bus (25) verzorgt sinds deze week alle uitingen via social media voor het wereldwijde kledingmerk Repeat Cashmere. De kledinglijn is onder meer bekend door haar boegbeeld topmodel Doutzen Kroes. Na enkele losse opdrachten is Brand nu, in eerste instantie voor een periode van zes maanden, verantwoordelijk voor de nieuwe website en de uitingen via social media.

Brand mocht al namen als CoolCat, ECCO, Zenggi, Canei, BNN en Decathlon tot zijn klantenkring rekenen. Hij is nu verheugd met zijn nieuwe aanwinst. ‘Ik ben mij er van bewust dat dit opnieuw een prachtige kans is voor mijn bedrijf en ik ben gelijk gaan kijken of ik op dit gebied nog meer expertise kon binnen halen door middel van andere jonge ondernemers.’

Deze expertise heeft Bus naar eigen zeggen kunnen vinden in social marketeer Rian de Boer (29), eigenaar van het bedrijf Ri-Branding. Ri-branding en Brand zullen naast het dagelijks onderhoud van de verschillende social channels van Repeat, zorg dragen voor de tekstuele en visuele content. ‘Repeat Cashmere is een fantastisch merk en heeft de juiste tools en beeldmateriaal in huis om de fan base op social te vergroten en de engagement te verhogen. Door herkenbaarheid en structuur aan te brengen op alle social mediakanalen van Repeat denken wij het merk nog beter te kunnen positioneren binnen de doelgroep en het merk daarmee op het social mediavlak het laatste setje te kunnen geven’, aldus de jonge ondernemers. (WM)


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken