Simyo beste mobiele provider

Simyo beste mobiele provider
  • Online
  • 17 jul 2014 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekMobile

Simyo deed voor de 3de keer op rij mee en kwam ook deze keer als beste mobiele provider uit de test. De Mobiele Provider Monitor van de Consumentenbond houdt de mobiele providers nauwlettend in de gaten. Negen verschillende providers en 6000 klanten geven maandelijks hun reviews door aan de consumentenbond.

Totaaloordeel
De klanten van Simyo zijn tevreden en waarderen Simyo met een 8,2. Telefort, Hi en KPN volgen in de ranglijst met een 7,8. Hekkensluiters zijn Vodafone met een 7,5 en Tele2 met een 7,3.

Kwaliteit van het netwerk
Op het gebied van kwaliteit van netwerken scoren alle providers een 8 of hoger. Toch steekt er een boven de 8 uit, Simyo scoort met een 8,8 het hoogste.

De minste storingen
Simyo klanten meldden de minste klachten rondom mobiel internet (7%). Ook liet Simyo begin dit jaar een daling zien in haar storingen met als ‘hoogtepunt’ dat in februari 2014 slechts 1% last had van een storing. Wat betreft mobiel internet zijn het vooral de klanten van Tele2 die storingen ervaren, 21% van de Tele2 klanten had problemen door een storing.

'We zijn blij met deze uitslag. We zijn een kleine provider en geloven in de kracht van tevreden bellers. Want tevreden klanten raden ons aan bij familie en vrienden, waardoor wij geen dure campagnes nodig hebben. Zo houden we onze tarieven laag voor onze klanten.' aldus Onno van der Poel, general manager van Simyo

Als je lid bent, dan kan je de uitslag nalezen op de site van de Consumentenbond.

Producten Simyo
Als je ook wilt profiteren van volgens de Consumentenbond de beste mobiele provider, bekijk dan het aanbod op de website van Simyo.

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken