Speelgoedmerk Little Tikes zet in op digitale strategie

Speelgoedmerk Little Tikes  zet in op digitale strategie
  • Online
  • 21 jul 2014 @ 16:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Tikes heeft 3sixtyfive in de arm genomen om het merk in Nederland en België verder digitaal op de kaart te zetten. Het laden van het merk en de doorvertaling naar online zichtbaarheid, evenals het betrekken van de doelgroep staat centraal in de aanpak.

Little Tikes wil de online zichtbaarheid van het speelgoedmerk vergroten en de relatie met zijn fans versterken. 3sixtyfive is daarom gestart met de ontwikkeling van een social- en contentstrategie. Actief community management, campagnes en social advertising worden ingezet om snel een loyale fanbase op te bouwen.

Door de inzet van social creëert 3sixtyfive naar eigen zeggen een plek waar moeders hun onvergetelijke momenten die ze samen met hun kind beleven kunnen delen. De focus ligt in het begin op de Facebookpagina van Little Tikes die in juli wordt gelanceerd. Vanuit hier wordt gekeken hoe de fanbase eventueel kan worden uitgebreid naar andere netwerken.
‘Wij willen online zichtbaarder worden en het verhaal van Little Tikes in België en Nederland vertellen. 3sixtyfive heeft de juiste visie en aanpak om ons hierbij te helpen’ zo stelt marketingmanager Benelux Little Tikes Bianca Wouters.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken