Deense supermarktketen Dagrofa verbetert inkoopproces

Deense supermarktketen Dagrofa verbetert inkoopproces
  • Online
  • 29 sep 2014 @ 13:21
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • ProductdesignBig data

Dagrofa met 700 winkels de grootste supermarkt retailer en groothandel in Denemarken, implementeert de Master Data Management oplossing STEP van Stibo Systems om haar inkoopprocessen te verbeteren. Eind 2014 zal STEP geïntegreerd zijn in de bestaande IT-omgeving.

Dagrofa levert aan onder meer Kiwi, Eurospar en Spar supermarkten en gaat met gecentraliseerde, hoge kwaliteit productinformatie werken om procurement-, category en campaignmanagement naar een hoger niveau te tillen. Zo meldt het persbericht.

Data optimalisatie
‘Data optimalisatie is een belangrijk element in onze bedrijfsstrategie. We waren op zoek naar een MDM/PIM leverancier die aan onze doelstellingen kan voldoen en ons kan helpen de gewenste resultaten neer te zetten. In Stibo Systems hebben we een business partner gevonden, met een bewezen track record in vergelijkbare branches. Wij kijken uit naar een verbeterd business model met STEP’, aldus Per Ahlmann Andersen, IT Director bij Dagrofa.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken