Huishoudbeurs opent ook online zijn deuren

Huishoudbeurs opent ook online zijn deuren
  • Online
  • 15 sep 2014 @ 10:11
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Interactie

De Huishoudbeurs, het grootste consumentenevenement in zijn soort, opent op 31 oktober, 1 en 2 november 2014 ook virtueel zijn deuren. De websitebezoeker kan onder andere gebruikmaken van superdeals, die ieder kwartier plaatsvinden, deelnemen aan diverse workshops - waaronder die van Mari van der Ven -, chatten met BN’ers, spiritueel geïnspireerd worden en er zijn veel gratis producten beschikbaar. Alles op het gebied van fashion, beauty, family fun, travel, food en home sweet home is deze drie dagen te vinden op online.huishoudbeurs.nl.

Beursmanager van Amsterdam RAI Nicole Mengerink: ‘Het is voor het eerst dat een fysieke consumentenbeurs het concept ook online aanbiedt. We zien dat de vrouwelijke consument steeds meer online georiënteerd is, houdt van shoppen, beleving en gezelligheid. De virtuele Huishoudbeurs combineert deze vier elementen. Het is hiermee een geweldige aanvulling op het fysieke evenement. Ik stel me zo voor dat vrouwen hun vriendinnen optrommelen en lekker bij iemand thuis gaan zitten, laptop, flesje wijn en hapjes erbij, waardoor het ‘gezelligste dagje uit’ qua gevoel hetzelfde is, maar op een andere manier ingevuld.’

Off- en online Huishoudbeurs
De online Huishoudbeurs wordt van 31 oktober tot en met 2 november 2014 georganiseerd, zodat de consument vanuit haar luie stoel kan deelnemen via online.huishoudbeurs.nl. De fysieke variant, Huishoudbeurs 2015, wordt van 21 februari tot en met 1 maart 2015 gehouden in Amsterdam RAI.

Fotografie: NFP Photography 
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken