Tips online vindbaarheid van OpenCompanies

Tips online vindbaarheid van OpenCompanies
  • Online
  • 24 okt 2014 @ 08:50
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentSocial mediaZoekmachine

OpenCompanies heeft een nieuwe infographic gemaak over het vergroten van de online vindbaarheid van ZZP'er en MKB'er. Vierennegentig procent van de Nederlanders heeft toegang tot internet, oftewel 15.864.709 mensen. Wie een persoon Googled en niets vindt, krijgt toch altijd een beetje een unheimlich gevoel.

Want hoe kan het nou anno 2014 dat iemand geen Linkedin, Facebook, blog, Instagram, Twitter hebt of vindbaar is? Je doe zaken met échte personen, en een online reputatie hoort hierbij. Zo meldt het persbericht.

Hoog scoren
Grote corporates hebben hele teams ingericht om “hoog te scoren” in Google. Zo meldt het persbericht. Als ZZP-er of kleine MKB-er heb je deze resources (vaak) minimaal tot je beschikking. Hoe zorg je dat je op jouw competenties goed gevonden wordt in Google? Hoe zorg je ervoor dat jij als freelance webdesigner bovenaan in Google staat? Als je beter vindbaar bent voor potentiële opdrachtgevers is de kans op nieuwe business een stuk groter! Roell de Ram van het OpenCompanies team maakte hier een infographic over. Zo kan iedereen zijn eigen reputatie online managen.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken