Webloyalty breidt uit naar Nederland
- Online
- 29 okt 2014 @ 10:54
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - KlantenserviceWinkelenLead basedE-commerce
- 29 okt 2014 @ 10:54
- Redactie Online
Webloyalty, e-commerce loyaliteitspartner, is nu ook actief in Nederland. Webloyalty ondersteunt e-commerce partners bij het bouwen van sterke en winstgevende klantrelaties en is gespecialiseerd in online spaar- en beloningsprogramma’s.
De organisatie startte in 2007 in het Verenigd Koninkrijk en is inmiddels actief in Frankrijk, Spanje, Ierland, Brazilië en Turkije. Met de uitbreiding naar Nederland kan, mede voor internationale merken, de Europese markt nog beter worden bediend.
Winkelen en Sparen
In Nederland biedt Webloyalty het online spaarprogramma Winkelen en Sparen aan, aldus het persbericht. Michel la Pierre is aangesteld om de groei van Webloyalty in Nederland te bewerkstelligen. La Pierre is in de rol van Country Manager verantwoordelijk voor de opzet van de Nederlandse vestiging, met als hoofddoel het uitbreiden van het partnernetwerk binnen met name de retail-, reis- en recreatiebranche. La Pierre heeft ruim vijftien jaar ervaring binnen het online landschap, specifiek in digital change management, e-business development en IT. Hij werkte eerder onder andere voor Modern Media, Webpower en UPC Nederland. Als zelfstandig ondernemer heeft hij diverse online initiatieven opgezet en ondersteunt hij daarnaast startende e-ondernemers met het bepalen van de visie en het genereren van business.
e-loyaliteit
‘Nederlandse consumenten houden van sparen en korting. Daarnaast kent Nederland een grote retail- en reissector waarin e-commerce een steeds belangrijkere rol speelt. Ik geloof dat Webloyalty met haar onderscheidende propositie en internationaal bewezen diensten e-commerce partners kan helpen bij het genereren van extra klantwaarde en inkomsten’, zegt Michel La Pierre. ‘Met veel energie zet ik mezelf in om de marktpositie die Webloyalty internationaal heeft opgebouwd, te versterken in Nederland. Deze functie is voor mij een mooie uitdaging waarin ik kennis over e-loyaliteit kan delen met onze Nederlandse partners.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing