Black Hole Recordings introduceert ‘betalen met een tweet’
- Online
- 11 nov 2014 @ 15:53
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerceSocial media
- 11 nov 2014 @ 15:53
- Redactie Online
In de door platenmaatschappij Black Hole Recordings gelanceerde digitale pop up store www.blackholepopupstore.com kan de bezoeker voor het eerst met een tweet 'betalen'. Gedurende een periode van 30 dagen kunnen muziekliefhebbers tracks, ringtones en wallpapers 'kopen' van artiesten zoals Ferry Corsten, Tiësto en New World Punx.
De online pop up store heeft dezelfde eigenschappen als een normale pop up store: de winkel is geopend zolang de voorraad strekt of alleen binnen een bepaald tijdsbestek; in dit geval een maand. Door het Twitter-account van Black Hole Recordings (@Blackholerec) te volgen en een tweet met de hashtag #paywithatweet in combinatie met het artikel te versturen, wordt het product uit de online winkel (gratis) verkregen. Via een zogeheten Direct Message (DM) ontvangt de klant vervolgens een link naar zijn aankoop.
www.blackholepopupstore.com
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing