Black Hole Recordings introduceert ‘betalen met een tweet’

Black Hole Recordings introduceert ‘betalen met een tweet’
  • Online
  • 11 nov 2014 @ 15:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceSocial media

In de door platenmaatschappij Black Hole Recordings gelanceerde digitale pop up store www.blackholepopupstore.com kan de bezoeker voor het eerst met een tweet 'betalen'. Gedurende een periode van 30 dagen kunnen muziekliefhebbers tracks, ringtones en wallpapers 'kopen' van artiesten zoals Ferry Corsten, Tiësto en New World Punx.

De online pop up store heeft dezelfde eigenschappen als een normale pop up store: de winkel is geopend zolang de voorraad strekt of alleen binnen een bepaald tijdsbestek; in dit geval een maand. Door het Twitter-account van Black Hole Recordings (@Blackholerec) te volgen en een tweet met de hashtag #paywithatweet in combinatie met het artikel te versturen, wordt het product uit de online winkel (gratis) verkregen. Via een zogeheten Direct Message (DM) ontvangt de klant vervolgens een link naar zijn aankoop.

www.blackholepopupstore.com
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken