Vijf redenen om het Social Service Congres niet te missen

Vijf redenen om het Social Service Congres niet te missen
  • Online
  • 25 nov 2014 @ 15:02
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Woensdag 26 en donderdag 27 november, vindt de 1ste editie van het Social Service Congres plaats in De Kom in Nieuwegein. In twee dagen krijg je inzicht in hoe je de klantenservice binnen jouw bedrijf kunt inrichten naar de huidige consumentbehoeften. Benieuwd naar wat je kunt verwachten? Lees dan de interviews die we in aanloop naar het congres hebben afgenomen met de sprekers.

Vijf redenen waarom je het Social Service Congres niet mag missen:
1 Presentaties waarin NS, Bol.com, T-Mobile, Liander, Kwikfit, UWV, TUI en ANWB je nieuwe kansen laten ontdekken om klanten via verschillende kanalen te bedienen.

2 Interactieve workshops waarin je ontdekt hoe je webcare binnen je organisatie inricht en wat de rol van klantinteractie via social media in een klantcontactstrategie is.

3 Mr. Klantvriendelijkheid 2014, Bas Hoogland, deelt de succesformule van het ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’, Landal Parks. Waar draait het écht om?

4 Een debat over het wel of niet outsourcen van webcare. Verschillende experts gaan met elkaar in discussie en geven elk hun professionele mening over de voor- en nadelen.

5 Mogelijkheid tot netwerken met collega’s en vakgenoten.

Meld je nu aan

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken