Whatsappen met DeOnlineDrogist.nl

Whatsappen met DeOnlineDrogist.nl
  • Online
  • 17 nov 2014 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

DeOnlineDrogist.nl is de eerste webwinkel uit de Twinkle100 die contact met de klantenservice via WhatsApp ondersteunt. DeOnlineDrogist.nl beantwoordt op werkdagen van 09.00 tot 21.00 vragen van klanten via WhatsApp.

Joachim de Boer, directeur Online, ziet een grote verschuiving richting mobiel: ‘WhatsApp wordt immens veel gebruikt, wij willen onze klanten optimale service bieden. WhatsApp mag volgens ons dan ook niet ontbreken in de manier waarop klanten contact met DeOnlineDrogist.nl kunnen opnemen.’ Klanten hoeven slechts het telefoonnummer van DeOnlineDrogist.nl toe te voegen als WhatsApp-contact en kunnen vervolgens eenvoudig en kosteloos advies vragen.

De WhatsApp-dienst van DeOnlineDrogist.nl is geïntegreerd in het klantsupportsysteem. ‘Zo hoeven we niet met losse mobieltjes rond te lopen en wordt de gespreksgeschiedenis aan klantgegevens gekoppeld’, aldus De Boer. Na uitgebreide tests bleek de dienst goed te werken. ‘Laat de appjes maar binnenstromen!’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken