Martijn van der Zee verlaat KLM
- Online
- 10 dec 2014 @ 11:39
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 10 dec 2014 @ 11:39
- Redactie Online
Martijn van der Zee, senior vice president E-commerce bij KLM-Air France, stapt op bij de luchtvaartmaatschappij. Dat laten anonieme bronnen binnen KLM weten aan Telecommerce. De moeizame relatie met de Franse collega’s zou ten grondslag liggen aan het vertrek van Van der Zee. Van der Zee deelde zijn besluit gisteren mee aan de medewerkers van zijn afdeling.
‘Het is voor mij een moeilijke afweging geweest. Ik heb binnen KLM veel kansen gekregen. Ik heb met een geweldig team gewerkt in KLM en mooie resultaten behaald, maar heb toch besloten dat nu het moment is om een stap buiten dit mooie bedrijf te zetten.'
Het rommelt al langer bij de Koninklijke luchtvaartmaatschappij. De komende jaren wordt voor honderden miljoenen bezuinigd. Eerder moest president-directeur Camiel Eurlings het veld ruimen.
Van der Zee werd in tegenstelling tot Eurlings juist vaak geprezen om zijn kennis en kunde. Zo speelde hij een sleutelrol in het succesvolle social media beleid van KLM.
Lees hier het volledige artikel van Telecommerce.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing