PLUS Supermarkten kiest voor Energize als bureau voor digitale campagnes

PLUS Supermarkten kiest voor Energize  als bureau voor digitale campagnes
  • Online
  • 19 dec 2014 @ 14:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

PLUS Supermarkten heeft Energize aangesteld als bureau voor digitale campagnes. Energize wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van campagnethema’s naar online activaties en zal daarom gaan samenwerken met Doom & Dickson. Voor Kerst werd gezamenlijk de campagne 'PLUS introduceert: Het Iedereen doet mee kerstdiner' ontwikkeld.

Het thema voor de Het Iedereen doet mee Kerstdiner campagne werd ontwikkeld door Doom & Dickson, net als de commercial en het winkelmateriaal. Energize tekende voor de campagnewebsite, waar consumenten door het PLUS kerstmagazine kunnen bladeren en tot aan Kerst élke dag een nieuwe tip kunnen openen. Zo leer je onder andere hoe je makkelijk taken verdeelt, vind je recepten die door iedereen te maken zijn en krijg je advies over de muziek, de aankleding en activiteiten voor na het diner.

De kerstcampagne is de eerste in een reeks van meerdere campagnes die Energize voor PLUS zal ontwikkelen. ‘We vinden het ontzettend leuk om PLUS als klant te mogen verwelkomen. Er is een goede klik en PLUS gelooft net als wij in de kracht van activatie en geïntegreerd werken. Dat belooft veel goeds voor de toekomst’, aldus Jack Gnodde, Account Director bij Energize.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken