Nieuw Weekendjeweg.nl wil inspiratiebron zijn

Nieuw Weekendjeweg.nl wil inspiratiebron zijn
  • Online
  • 23 jan 2015 @ 11:17
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Website

Weekendjeweg.nl heeft een nieuwe huisstijl, website en identiteit. De boekingssite inspireert naar eigen zeggen bezoekers met een gebruiksvriendelijke ervaring, ongeacht of ze een laptop, tablet of smartphone gebruiken. Marketing- en designbureau Mirakuleus zette de communicatie op en ontwikkelde de nieuwe identiteit. De nieuwe website werd op basis van de huisstijl neergezet door user experience designbureau Online Department.

Waar eerst het boeken van trips en arrangementen centraal stond, geeft Weekendjeweg.nl nu ook inspiratie, aanvullende informatie en tips over de bestemmingen. Door het responsive ontwerp van de website kan de bezoeker makkelijk het uitje of arrangement vinden waar ze naar op zoek zijn, zowel via desktop, tablet en smartphone.

Alicia Siffels, manager marketing, services & communications bij Weekendjeweg.nl vertelt: 'We bestaan nu 15 jaar en dat is een mooi moment voor een volledige facelift. Vanuit onze passie voor reizen willen we de gast meer inspireren en bedienen op alle apparaten. We blijven ook in 2015 niet stilzitten. We zullen onze website verder optimaliseren en ons aanbod uitbreiden, zodat één online platform ontstaat voor de invulling van alle kostbare vrije tijd. Weekendjeweg.nl neemt je mee!'

Nieuw gezicht, nieuwe uitstraling
Mirakuleus herpositioneerde Weekendweg.nl met onderscheidende communicatie en design. Daarop volgend werd de nieuwe uitstraling neergezet met de kreet 'Weekendjeweg.nl neemt je mee'. Online Department zette de huisstijl in om een gebruiksvriendelijke website neer te zetten. Er werd in overleg met Mirakuleus gekozen voor warme kleuren met een frisse steunkleur om een rustige uitstraling te creëren.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken